Cellulit – Problem współczesnych Kobiet

W kolejnym poście chciałabym poruszyć temat, który jest zmorą wielu Kobiet. Był i dla mnie dużym problem jeszcze do niedawna. Mowa o tym co potocznie nazywamy pomarańczową skórką czyli o cellulicie.
Od zawsze miałam z tym duży problem, już jako nastolatka wstydziłam się swoich ud. Unikałam pokazywania swoich nóg, a kiedy już musiałam to zrobić to czułam się bardzo niekomfortowo. Dopiero teraz sytuacja uległa ogromnej poprawie ale tym podzielę się za chwilę. Przyjrzyjmy się najpierw co to właściwie jest ten cellulit no i skąd się bierze.
cel
Lipodystrofia – nieprawidłowe rozmieszczenie tkanki tłuszczowej skóry najczęściej ud, pośladków i bioder, które powoduje, że tworzą się nieestetyczne fałdki, bruzdy i zgrubienia. Cellulit  dotyka głównie kobiety oraz młode dziewczęta. U mężczyzn zaś prawie nie występuje.
Czynniki mające wpływ na powstawanie cellulitu:
– nadmiar estrogenu w organizmie
– brak ruchu
– przetworzona żywność obfitująca w konserwanty, barwniki, fast foody.
– używki

W swoim życiu próbowałam wielu rzeczy aby pozbyć się tego problemu. Zmiana diety, zwiększona ilość ruchu, oczyszczanie organizmu z toksyn, wszelkiego rodzaju balsamy i żele. Nic jednak nie przynosiło takich efektów jak oczekiwałam. Do momentu kiedy koleżanka nie poleciła mi pewnego suplementu diety. Byłam nastawiona bardzo sceptycznie i gotowa na to, że będę musiała się po prostu przyzwyczaić do tego defektu. Dałam im jednak szansę i nie żałuję! Mowa o tabletkach CELLINEA.
cellinea

Cellinea, pomaga likwidować pomarańczową skórkę napinając skórę i czyniąc ją jędrniejszą i co najważniejsze – zapobiegać ponownemu powstawaniu. Dzięki unikalnemu składowi, tabletki Cellinea, umożliwiają redukcję nieestetycznej pomarańczowej skórki, w sposób widoczny wygładzają ciało a także poprawiają elastyczność oraz sprężystość skóry w niedługim czasie. Ja już po pierwszych trzech tygodniach zobaczyłam ogromną różnicę! Jeżeli chciałybyście dowiedzieć się więcej o tym produkcie to zapraszam tutaj. Mam nadzieje, że te informacje i dla Was okażą się pomocne!

 

Skomentuj

